2008. december 5., péntek

Fohász


Ibrahim ibn Atham (Allah legyen vele kegyelmes) azt mondta: „Egy éjjel az éjszaka elejétől a végéig sírtam. Egész idő alatt folyamatosan fohászkodtam, és közben folytak a könnyeim. De amikor már majdnem eljött a hajnal, lecsukódott a szemem, és elaludtam. Álmomban a Mindenható Allah szólt hozzám: ’Ó, Ibrahim, jobb lenne neked, ha ezekkel a szavakkal fohászkodnál Hozzám: Ó, Allah, add, hogy elégedett legyek a Te rendeléseddel. Add, hogy türelmes legyek a Te próbatételeiddel szemben. Add, hogy hálás legyek a Te áldásaidért. A kegyelem teljességéért, a jóért és az állhatatos szeretetért könyörgök Hozzád.’ Aztán felébredtem, és még akkor is ezeket a szavakat ismételgettem.”

3 megjegyzés:

Aya_Timi írta...

Es-salamu Elaikom!Esetleg ez a fohász arabul is megvan?

Névtelen írta...

Salam aleykum!

Nem is tudod Halima, milyen sokat jelentett most ez a beírásod. Allah legyen veled elégedett :-)

Afraa

Halima írta...

Wa alajkum szalam wa rahmatullah.

1. Mindannyiunkkal insallah, nekem is sokat jelent ez a fohász. a Mindenható Allah adja, hogy szívünkből tudjunk így fohászkodni.

2. Igen, megvan arabul, csak sajna nem nekem :).