2014. július 16., szerda

Ramadáni szeminárium


Kedves testvéreim, kedves barátunk,

A legközelebbi, ramadáni hétvégi szeminárium insallah július 26-án, szombaton lesz.
A Ramadánra való tekintettel később fogunk kezdeni, 15 órakor, és 14:30-tól várunk benneteket insallah. A program iftárig tart, természetesen iftárra is szeretettel látunk mindenkit.
A szeminárium alkalmával fogjuk megtartani a ramadáni ajándékozást is, amire viszont kedden (22-én) fogunk HÚZNI. Ha nem tudsz jönni kedden, viszont szeretnél részt venni az ajándékozásban, akkor kérlek, szólj nekem, és húzok helyetted insallah (nem árulom el senkinek, h. kit húztam J).
Kérlek, mielőtt jelezzétek nekem, h. hogyan viszonyultok a programhoz:
(a)     jössz-e a szemináriumra,
(b)     maradsz-e iftárra,

(c)     szeretnél-e ajándékozni, és ha igen, akkor húzzak-e neked, vagy itt leszel 22-én.

Nincsenek megjegyzések: