2008. április 12., szombat

Meghívó kirándulásra


As-salamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh.
Szeretettel meghívunk minden kedves látogatót és barátait közös kirándulásunkra, április 19-én, szombaton, a vácrátóti arborétumba.



A főbb tudnivalók:
1. Indulás: az Újpest-Városkapu buszpályaudvarról, reggel 7:30-kor, érkezés: ugyanoda, 13:30-ra. Az út busszal kb. 40 percig tart, a megálló közvetlenül az arborétum bejárata előtt van.
2. A délelőtt során insallah pár órás sétát teszünk az arborétumban, a számtalan növényt tartalmazó, hatalmas kerten kívül megtekintjük a figyelemre méltó trópusi gyűjteményt is az üvegházakban.



3. A piknik során a szendvicsekről gondoskodunk mi, innivalót mindenki hozzon magával! Valamint, ha valaki édességet, süteményt stb. szeretne hozni, az semmiképpen ne fogja vissza magát.
4. A program gyerek-kompatibilis: az arborétum valamennyi útja járható babakocsival, jelentős szintkülönbségek nemigen vannak. Nagyobb gyerekeknek könnyen teljesíthető, 5-7 kilométeres séta, kisebbeknek hozzatok babakocsit. A távolsági buszon insallah szállítható a babakocsi.



5. Ha szeretnél valakit magaddal hozni, annak nagyon örülünk, akár muszlim, akár nem muszlim az illető.
6. Úgy számítsatok, h. a helyszínen NEM lehet enni-innivalót vásárolni, hozzatok magatokkal mindent.
7. Költségek: az útiköltség (távolsági busz) felnőtteknek kb. 400 Ft egy útra. Belépődíj felnőtteknek 700 Ft, 18 éves korig 330 Ft.
8. A kert honlapja: http://www.botkert.hu/

Insallah minél többen velünk jöttök. Mi minden évben megyünk, és mindig nagyon jól éreztük magunkat (lsd. a mellékelt képek). Egyszer fogtam egy kicsi békát, egyszer egy gyíkot, és egyszer majdnem egy vízisiklót. Persze el is engedtem őket (minden hüllő és kétéltű védett), miután közelebbről megszemléltük (ez utóbbi nem kötelező).



Mindenkit szeretnék kérni, h. ha jön, akkor azt valamilyen módon insallah jelezze nekem.

Halima

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Salam aleykum!

Jaj, milyen kis szép, gusztusos fotók (leszámítva talán a békát, de elhamdulillah, milyen csodálatos teremtménye Allahnak:-))!
Én insallah mennék, illetve becsatlakoznék a csoporthoz.
Afra

Névtelen írta...

AS-SALAMU ALEYKUM VA RAHMETULLAH!

Egyetértek Afra testvérünkkel, nagyon gyönyörűséges képek. Igazi kedv csináló! Masallah!
Amikor írta Halima, hogy fogott békát meg gyíkot, a végén a vízisiklót, víziló-nak olvastam hirtelen. De egy másodperc mulva már helyre álltak a betük az agyamban. Azért nagyon jót nevettem, amikor elképzeltem, ahogy az arborétumban valaki épp befog egy vízilóvat.
:-)))

Én is mennék Insallah! De nem egyedül . Vinnék két kertitörpét,(a kisfiaimat), és a hugomat. Ő már nagyobbacska! :-))
Remélem minnél többen leszünk, és Insallah nagyon jó lesz!!

Ma reggel hallgattam az időjárás jelentést, és bár a héten lehülés lesz, a hét végére akár 25 fokot is mondanak! Insallah!
asiye