2008. február 12., kedd

Febr. 12. esti kérdések

1. Mi a békesség forrása az életedben (természetesen a Mindenható Allah után)?
- A hit.
- A kislányom, Emese.
- A tudat, h. bármilyen hosszúra is méretett esetleg az életem, előbb-utóbb akkor is meg fogok halni, és insallah találkozhatom Urammal.
- Az otthonom.

2. Hogyan nyilvánul meg életedben a Mindenható Allah „biztonság forrása” neve?
- Amióta a férjemet ismerem, ő az én „váram”, aki biztonságot nyújt.
- Amióta muszlim lettem, azóta megint látom a szépet, és tudok aludni, és nyugodt vagyok. Az emberekkel újra kedves tudok lenni, és megértő.
- Számtalan alkalommal tapasztalom, hogy Allah biztonságot ad a kisfiamnak. Ha Ő nem lenne, már biztosan kék-zöld foltos lenne a kisfiam. Szinte minden nap előfordul olyan, hogy amikor elesik, elhamdulillah pont nem üti meg magát. Elhamdulillah, hogy Allah mindent lát, és mindenre s mindenkire odafigyel.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Salam aleykum!
Az 1. kérdésre válaszolnék.
Nekem a Mindenható Allah után a békesség fő forrása az, h hiszek, egyáltalán az, h hihetek Allahban.
Semmi sem adhat nagyobb biztonságot, nyugalmat, békességet, mint az, ha Allah velem van, s Ő őrködik felettem.

Afra

Névtelen írta...

Assalamu3alykum

- A bekesseg forrasa amikor ima közben teljesen kikapcsolok es megnyugszom, es arra gondolok hogy nincs mas amit majd magammal viszek csak ez, az ima, ez nagyon megnyugtat es bekevel tölt el...es segit abbna hogy ne csapjam össze az imamat:D

- Valamit a vallasos tudas, amikor megtanulok valami uj dolgot, olvasok valamiröl es elgondolkodom, az mindig bekevel tölt el es megnyugtat.

- Es a tudat, hogy a Mindenhato Allahra hagyatkozunk.... ez viszi az egeszet:D... pl. a minap szetegettem egy eleg draga tupperware edenyt (müanyag) az elektromos tüzhelyen, rossz karikat kapcsoltam be, es hat az edenyt meg odaraktam hogy keznel legyen, aztan egyszercsak az alja ott maradt a karikan... en meg azt mondtam Alhamdulillah.... jo parszor... de megis nyugodt maradtam, amin meg is lepödtem mert regebben mar toporzekoltam volna dühömben... de Alhamdulillah mar nem...azoval ez a bekesseg forrasa szamomra:D

Fatima

Névtelen írta...

Asszalem Aleykum.

2 kérdésre válaszolnék.
Nekem az egyik dolog amiben nagyon megnyílvánul : amikor muszlim lettem rengeteget ijesztgettek, hogy ha nyílvánvalóvá válik a muszlimságom az emberek számára, mennyi támadás fog érni, megkülönböztetések, nem lesz munkám, kiközösítenek...Féltem is ezért eleinte ...
Ennek ellenére azóta élem életem legkiegyensúlyozottabb szakaszát. Sokkal értékesebb emberek vesznek körül ,mint valaha, igaz barátaim vannak, nagyszerű munkahelyem van ...elhamdülillah.

Névtelen írta...

Selam aleykum!
Békesség forrása: tudni hogy csak Allahnak kell megfelelni.
Biztonság: Allah mindennel ellát amire szükségünk van. Amivel nem lát el, arra nincs szükségünk. Ha éppen nélkülözéssel lát el, akkor arra van szükségünk. Csak Ő az akitől félnünk kell, a teremtmények nem árthatnak nekünk ha Ő nem akarja.
Hamide

Névtelen írta...

Selam aleykum!

Az első kérdésre az lenne a válaszom, hogy az ima a béke forrása, a férjem és a vallás maga. Segít minden helyzetben amikor vmi történik az emberrel.